Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Σαρακοστή ανιψιέ μου, Σαρακοστή

Καλησπέρα σας, Καλή Σαρακοστή, με υγεία και αγάπη να προετοιμαστούμε όλοι για το θείο αρνί Πάσχα. Τι κάνετε; Πως περνάτε; Πείτε μου τα νέα σας Cουλοί μου αναγνώστες! Έχουμε να τα πούμε καιρό, μιας και μας πλάκωσε η γκαντεμιά, η ασθένεια, η Δεη, το νοίκι, ο ΟΑΕΕ, οι πανελλαδικές, το άγχος, ο Coulos μου και πολλά άλλα. Όμως σήμερα δε γράφω γιατί έχω στεναχώρια, αλλά γιατί έχω χεστεί πάνω μου από τη χαρά μου για άλλη μια φορά μετά τον ερχομό της θεάς ανιψιάς και θέλω να το μοιραστώ.

Αύριο που λέτε έρχεται στον κόσμο ο θεός ανιψιος μου. Ε ρε γλέντια που έχουν να γίνουν. Θα σκάσει μύτη το πρωί γιατί είναι πρωινός τύπος ο κούκλος, ο άντρας. ο βαρύς, ο ασήκωτος, ο θεογκόμενος κι ο μόρτης. Αχ! Βεβαια η θεία Coula εχει ακόμη μυξοκαταστάσεις να αντιμετωπίσει και μπήκε σε καραντίνα, αλλά σε καμια εβδομάδα....αχ ρε τι έχει να γίνει!!!!!!! Όταν τον πάρω αγκαλιά....τελειώσαμε.  Η αλήθεια είναι πως αυτός θα μας αποτρελάνει τελείως. Όχι πως δε μας έχει τρελάνει ήδη η θεά ανιψιά. Πες ΈλεναG. Αλλά και ο θεός ανιψιός έχει να κάνει τα δικά του τα κόλπα τα τρελά.Τρελαίνομαι.

Και περνάμε σε άλλα νέα. Coulair δεν πραγματοποιήθηκαν 3 Τετάρτες τώρα, διότι είχα τραγικά προβλήματα με λαπτοπ, σύνδεση ίντερνετ και αρρώστιααααααα! Όμως αυτή τη Τετάρτη 5 του Μαρτιού θα γίνει χαμός γιατί θα βγάλω τα απωθημένα μου για τρεις εκπομπές. Μείνετε συντονισμένοι στον R1 Radio. Θα είμαστε εκεί 10-12 το βράδυ. Εγώ η Coula Coup και μαζί μου η Πέτρα Πατατράκος, η Βρέφα Σαλτσίδου, ο ποιητής Ταβανίας, ο Γεράσιμος και ποιος ξέρει και ποιοι άλλοι από τα studio του R1 Radio στην Κορινθία θα σας χαρίσουμε ένα δίωρο γέλιου, σάτιρας και καλής μουσικής. Μπορείτε να συμμετέχετε και στο chat φυσικά, κάνοντας κλικ εδώ.
Σας περιμένουμε ανυπόμονα. Κερνάω και γλυκά για τον ανιψιό ρε!!!!

Αυτά. Να είστε καλά, να περνάτε καλά και να νηστέψετε λίγο για να μου κάνετε συμπαράσταση.

Έχει να πέσει πολύ σπανακοσκατό και φέτος στον απόπατο!

Φιλιάαααααααααααααα

10 σχόλια:

  1. Καλώς να τα δεχτείτε! Να αυξάνονται και να πληθύνονται οι πανέμορφες νεράιδες στο σόι σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατσε γιατι λες και νεράιδες και μπερδέυτηκα.
      Νεράιδος ήρθε...αυτή τη φορα.
      Αν δε μας βγει νεράιδα......τότε να το χαιρόμαστε τον άντρα!

      Διαγραφή
  2. Ποσο μου ελειψες Coula!
    Εσυ και η couloτρελλα σου δεν υπαρχουν! ;)
    Με το καλο να ερθει ο ανηψιος!
    Καλη εκπομπη!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου λείψατε, αλλά ο χρόνος μου είναι πιο συρρικνωμένος από ποτε! Δε προλαβαίνω να κανω τις διαδικτυακές μου βόλτες, όπως παλιά.

      Διαγραφή
  3. αφού η μύτη σας γέννησε πέντε κιλά μύξες, καιρός δεν ηταν να δείτε και ένα ακόμα ανηψάκι και να πάθετε τραλαλά; Με το καλό, γερό και υγιές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πλάκα έχεις καλή μου Coula!!... xaxaxa... να πω όμως... κι εγώ...
    1ον να σου ζήσει!!! να σας ζήσει!!!
    2. είμαι καλά το αυτό επιθυμώ και δι' υμάς!!!...
    3. καμάρι μου, όταν γεννήθηκε ο ανηψιος μου... αισθάνθηκα να καταβρέχοναι από ευτυχία!!!... άνοιξαν οι ουρανοί της ευτυχίας!!!...
    4. καλή επιτυχια στην εκπομπή σου... και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!! ... τι να κάνεις;.. συμβαίνουν κι αυτά!!...
    καταχάρηκα που είσαι καλά!!
    α, και Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή! Να είσαι καλά! να δουμε ποτε θα τα πούμε από κοντά εμείς!!! Αχ .

      Διαγραφή
  5. Με το καλο! Με το καλο να τον υποδεχτειτε το μικρο θεο ανηψιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!