Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Το φύτεμα

Οι κηδείες με ψυχοπλακώνουν. Μου φέρνουν στο μυαλό καταστάσεις που έχω βιώσει και μου προκαλούν δυσφορία, αναστάτωση και άγχος.

Έχω όμως ανακαλύψει πως υπάρχουν περίπου δυο αντιδράσεις αθρώπων σε τέτοια θέματα.

1. Όσοι τα αντιμετωπίζουν με απερίγραπτο πόνο, κατάθλιψη, εσωστρέφεια και παραίτηση.

2. Όσοι τα αντιμετωπίζουν με πόνο, θλίψη, σκέψη, προβληματισμό και αφύπνιση.

Ρούφα τη ζωή σου σα να μην υπάρχει αύριο...γιατί μάντεψε....δεν υπάρχει αύριο τόσο όσο νομίζεις.

Να δω πότε θα συνηθίσω αυτό το φύτεμα στη γη, των ανθρώπων γύρω μου. Ίσως όταν φυτευτώ κι εγώ κάποτε. Ίσως η υγρασία της γης μου δώσει ένα μεγάλο χαστούκι για όσα ήθελα να κάνω, αλλά τα απέφυγα, καλά ή κακά δεν έχει σημασία. Δε θα περιμένω το χαστούκι της υγρασίας....

Ξεκινάω τα ταξίδια.



37 σχόλια:

  1. Και εγώ για τον ίδιο λόγο ξεκίνησα τα ξίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δύσκολο πράγμα, ανάλογα και την ηλικία του κάθε ανθρώπου και τον τρόπο που φεύγει απο την ζωή.
    Δε τα κατέχω και εγω αυτά τα θέματα, νιωθω άβολα και με φοβίζουν αρκετά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ δύσκολα.Ομως δε πρεπει να τα απωθούμε από τη σκέψη μας!

      Διαγραφή
  3. Ας είμαστε στην κατηγορία 2 και ας αρχίσουμε τα ταξίδια either way...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θεωρητικά μιλώντας πάντα έτσι...για κάποιον πολύ δικό σου άνθρωπο δύσκολα να μην πας...αν και οι κηδείες έχουν υπερεκτιμηθεί πολύ...κυρίως λόγω θρησκείας κτλ. Το χειρότερο δε είναι κάτι κυράτσες που έρχονται για να βγουν λίγο έξω και να κουτσομπολέψουν και όλο αυτό το τυχάρπαστο συγγενολόι. Για μένα δεν θα έπρεπε καν να γίνονται κηδείες. Εξάλλου έναν άνθρωπο τον τιμάς και τον χαίρεσαι όσο ζει, το μετά...είναι μόνο για την δική μας εγωιστική παρηγοριά. Δίνουμε τόσο πολύ βαρύτητα σε ένα κατά τα άλλα φυσικό γεγονός χάνοντας το τώρα. Χρειαζόμαστε λίγο προοπτική ματιά.

    Αβατάρας (βαριόμουν να συνδεθώ). Αυτό θα έγραφα αλλά έχεις φραγή για ανώνυμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Μενέλαε Γκίκα με κάθε σεβασμό έχω παρακολουθήσει τυχαία 2, 3 σχόλια σου και μα την Παναγία δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος αλλά δεν καταλαβαίνω Χριστό από όσα γράφεις και δεν είμαι θεοσεβούμενος. Μήπως είσαι κανένας Θεοσοφιστής - Τέκτονας; Να 'σαι καλά αρχηγέ.
      Εγώ εξασκώ χρόνια την Κουταλlean για αυτό είμαι και lean machine σε project Γιούρι Γκέλερ.

      Αβατάρας

      Διαγραφή
    2. Ξέρεις γιατί στο λέω φίλε μου και μη με παρεξηγάςγας. Γιατί και εγώ σαν και εσένα ήμουν περίπου μια μέρα λοιπόν ήμουν σε έξαψη πήγα στον φούρνο να πάρω ψωμί και άρχισα τα αλαμπουρνέζικα το λοιπόν αντί να αγοράσω ψωμί μου έφεραν το ψωμί στο κεφάλι και μετά κατάλαβα.

      Διαγραφή
    3. Ίσως πρόκειται για την υποσυνείδητή μας ένδειξη, οι τελευταίες μέρες της Πομπηίας. Ίσως από την άλλη το γεγονός ότι είμαι στα σκαριά ολοκλήρωσης του συγγραφικού μου Forum (Writer's PlayBook) να με βάλει σε σκέψεις για το πως αντιμετωπίζω τα άλλα ημερολόγια. Κατά βάθος το να γράφω σε άλλο χώρο αλλιώς και όλοι οι υπόλοιποι που δεν είναι ο χώρος μου να τρώνε τα περισσεύματα πρέπει να με προβληματίσει. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει όπως και με άλλα παιδιά συζητώ στη μπλογκόσφαιρα να μπω στη λογική απάντησης στο άρθρο. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν!

      Διαγραφή
    4. Μετάφραση: Αν κατάλαβα από τα συμφραζόμενα χρησιμοποιείς προφυλακτικό οπότε κάνε του κεφαλιού σου κανένα πρόβλημα.

      Καλή επιτυχία στο έργο σου.

      Έχεις πολλά blog αδερφέ! Σε ποιο να γραφτώ από όλα;

      Διαγραφή
    5. Μετάφραση: Αν κατάλαβα από τα συμφραζόμενα χρησιμοποιείς προφυλακτικό οπότε κάνε του κεφαλιού σου κανένα πρόβλημα.

      Καλή επιτυχία στο έργο σου.

      Έχεις πολλά blog αδερφέ! Σε ποιο να γραφτώ από όλα;

      Διαγραφή
    6. Αγαπητέ Αβατάρα, μπορεί ναι μπορεί όχι, μα καλά γιατί προσπαθείς να προλάβεις το κείμενό μου? Μερικές φορές η φοβία μου το να αντιμετωπίσω αυτό που λέμε λεπτά ζητήματα, με κάνουν κι εκφράζομαι όπως εκφράζομαι. Θα απαντήσω λοιπόν και σε εσένα και στην Κούλα με απάντηση στο κειμενό της!!! Αγαπητή Κούλα, αγαπητέ Αβατάρα, δεν γύρισε κανένας πίσω μετά το θάνατο να μας πει υπάρχει αυτό ή υπάρχει το άλλο. Κατά μία έννοια αγαπητέ Αβατάρα, απλά σε καταλαβαίνω μιας και η εκκλησία για πολλούς λόγους, φοβάται να αναιρέσει ακόμα και δηλώσεις περί παρθενίας, τηρείται απλά σιγή ιχθύος. Μεταλαβαίνουμε σώμα και αίμα Χριστού και κάποιοι καταχρηστικά λένε αιώνια ζωή. Όμως στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε που πάμε μετά και δεν ξέρουμε τι υπάρχει αν υπάρχει. Ξέρουμε για το Θεό, ξέρουμε για τη Βασιλεία των Ουρανών που όμως ανήκει στους ουρανούς. Μόνο ανάλογα με το τι ζωή κάνει ο καθένας μας μπορούμε κατά κάποιο τρόπο άμα ενδιαφερόμαστε δηλαδή να ψάξουμε τις καταβολές της Χριστιανικότητας και να φθάσουμε να εμπιστευτούμε μία και μοναδική χριστιανική λέξη, πίστη!!! Το τι υπάρχει στους ουρανούς και που δεν το γνωρίζει κανείς. Προσέξτε τι λέω, δεν γύρισε κανένας πίσω να μας πει τι ανακάλυψε, δεν γνωρίζω αν έχετε δει το έργο Flatliners.... Οτιδήποτε στο οποίο χρειαζόμαστε απαντήσεις, υπάρχει μία έκφραση: μου αρέσει να μιλάω με παραδείγματα. Κοιτάζουμε αγαπητή Κούλα τον πολιτισμό, τον κόσμο, για πράγματα στα οποία υπάρχουν ήδη και απαντήσεις και αποδείξεις, όχι υποθετικά. Ακόμα και η ίδια η εκκλησία δηλαδή κάποια στιγμή θα σου πει είπα Α και εννοούσα Β. Πχ, υπάρχει η Αποκάλυψη του Ιωάννη, ένα όραμα όμως το οποίο είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις τι εκφράζει και ποιον, μιλάει απλά για την ουράνια Ιερουσαλήμ και μία Χρυσή πόλη. Εγώ, εσύ, αυτός, ποιος και για ποιον, δεν γνωρίζουμε, ένα κείμενο να το πω απλά. Αγαπητοί Κούλα και Αβατάρα, την επόμενη φορά της φοβίας ή του θανάτου βγείτε από το ίντερνετ και ψάξτε στο περιβάλλον να βρείτε απαντήσεις. Αν σε κάποιον δεν αρέσει αυτή η μεταφορά, ας φτιάξει πρώτα τη ζωή του και μετά τα υπόλοιπα. Αγαπητέ Αβατάρα, τα ημερολόγιά μου, το νούμερό τους, είναι απλά αυτό που λέμε επαγγελματικά Creative Portfolio.Γράψου σε όποιο θες, γράψου και σε όλα αμά λάχει. Καλό σας βραδάκι!

      Διαγραφή
    7. Μενελαε στη ζωή τα ζω και τα μεταφέρω εδώ για να μαθαίνετε. Αντί να με κατηγορείς πως δεν έχω ζωή έξω από το ίντερνετ, κοίτα τον εαυτό σου στον καθρέφτη και ξανα πέστο.
      Σχετικά με όσα γράφεις θα σου πω, καλά τα λες μα μη δίνεις και τόση σημασία πια...

      Διαγραφή
    8. Καλά είπα εγώ πως είσαι Θεοσοφιστής.

      Γιατί όμως στον πληθυντικό (δεν τα έχουμε με την Coula_Cou) θα συμφωνήσω όμως με την Coula_Cou στο γεγονός ότι ο άλλος... είναι ο τέλειος καθρέφτης μας.

      Eδώ όμως υπάρχει ένα unfair εις βάρος του Κυρίου Μενέλαου Γκίκα γιατί χρησιμοποιεί ονοματεπώνυμο. Για αυτό και σταματώ από σεβασμό.

      Υγ: Ο Αβατάρας έχεις όλες τις απαντήσεις.

      Διαγραφή
    9. Αγαπητή Κούλα βάζεις στο στόμα μου παρερμηνεύοντας λόγια που δεν είπα, γι αυτό για να σου κάνω τη χάρη θα με προβληματίσεις. Είπα ψάχνουμε απαντήσεις στο περιβάλλον μεταφορικά με την έννοια τι σχέση έχει αυτό με εμάς, δεν σου είπα να μην μεταφέρεις. Είπα καλό είναι το ίντερνετ να υπάρχει παράλληλα με τη ζωή, κάνεις το λάθος να κατηγορείς το ίντερνετ τη στιγμή που ξέρεις ότι η τεχνολογία προχωράει με εκπληκτικούς ρυθμούς δεν θα την αναιρέσουμε εμείς, και είπα σε σχόλιο που έσβησα διαχωρισμος κοινωνικού επαγγελματικού διαδικτύου, δεν σου κατηγόρησα το ίντερνετ. Σου είπα σε διαβάζω όμως άμα ψάξεις στο περιβάλλον, στη θρησκεία μας, σε βιβλία, στη φιλοσοφία, σε επιστημονικές ανακαλύψεις απαντήσεις υπάρχουν! Αν δεχτώ το πως έχεις μιλήσει γενικώς, αισθάνομαι ότι κάτι άλλο θέλετε να πείτε και να προτείνετε που δεν το λέτε. Κατηγορούμε πράγματα δηλαδή που δεν είναι υποχρεωμένος ο άλλος να γίνει σάκος του μποξ για να σε ακούσει. Ο Αβατάρας από την άλλη λέει ότι σας είπα φτιάξτε τα, μιλάω και στους δυο σας, δεν μου πέρασε κάτι τέτοιο από το μυαλό και εκτός αυτού Κούλα γράφω στο δικό σου ημερολόγιο γιατί μου αρέσει, δεν καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου με τη δική σου μάλιστα σελίδα όχι τη δική μου. Για όλους τους παραπάνω λόγους δικαιούμαι μόνο να σταθώ στα σημεία των καιρών, στο ότι ναι μου αρέσει το διαδίκτυο και....το ακούσατε? Ανακαλύφθηκαν τα βαρυτικά κύματα, θα ακολουθήσουμε την επιστήμη ή θα τσακωνόμαστε με το ίντερνετ?

      Διαγραφή
    10. Οι επιστήμονες, η φιλοσοφία, ο Καρλ Σάγκαν, λέγανε, λένε, ότι η ανθρωπότητα με τα όπλα που απέκτησε αυτοκαταστρέφεται...................

      Διαγραφή
    11. Ευτυχώς γιατί έχω Αβαταρίνα και θα μου φέρει το βάζο στο κεφάλι!

      Τελικά αν και δεν καταλαβαίνω τίποτα από όσα λες Μενέλαε σε συμπάθησα ρε γαμώτο.

      Διαγραφή
    12. Χώρισες δηλαδή? Τι κάνει πάλι η Δοκησίσοφη?

      Διαγραφή
    13. Ε όχι μια σχέση που έχει σφυρηλατηθεί στην Μόρντορ από την γνωστή ταινία δεν διαλύεται τόσο εύκολα.

      Δεν ξέρω αν είναι Δοκησίσοφη η Coula_Cou γιατί ο ορισμός του Δοκησίσοφου λέει ότι είναι αυτός που έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του ο ψευτοσοφός και δεν μου 'χει δώσει τέτοια εντύπωση.

      Πρώτη φορά σχολιάζω τόσο πολύ σε ένα blog και δεν χρησιμοποιώ καν fb. Σταματώ εδώ και σεβόμενος πάντα το άρθρο.

      Διαγραφή
    14. Θα το ολοκληρώσω εγώ μα βρε παιδιά καταλάβετέ με, δεν λέω την Κούλα Δοκησίσοφη, η Δοκησίσοφη είναι αξιαγάπητη συνμπλόγκερ από Κύπρο με το ημερολόγιο ΗΣΥΧΙΑ! ΤΩΡΑ ΜΙΛΩ ΕΓΩ! που είναι καλοσυνάτη και ευαίσθητη και δεν είναι χαζή, αμάν πια....

      Διαγραφή
    15. Αχ, βρε Μενέλαε με αυτή τη Δοκησίσοφη!
      Ολο την αναφέρεις.Στειλε κανενα λινκ να την γνωρισουμε κι εμεις! μαλλον η σχεση σου θα είναι για να γίνεται αναφορά στα σχόλια σου, σχεδόν πάντα.

      Διαγραφή
  6. Καλα θα κανεις να ξεκινήσεις τα τα ταξίδια!
    Βεβαια το θλιβερο με το χαστούκι που τρώμε κάθε φορά ειναι ότι μετά από λίγο καιρό μας ρουφά παλι η καθημερινότητά μας και ξεχνιόμαστε, με αποτέλεσμα να αγχωνόμαστε με επουσιώδη πράγματα και να αφήνουμε στην άκρη τα σημαντικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τη ζωη πρεπει να φοβομαστε, τη ζωη που δεν
    ζουμε.Αφου επιλεγουν αλλοι να μας φερουν στη
    ζωη,η δικη μας επιλογη ειναι να την περασουμε
    οπως μας ευχαριστει.
    Ο θανατος ειναι απλα ο απολογισμος και η λυτρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις πολύ δίκιο! Αλλωστε αυτήν μόνο μπορούμε να ορίσουμε και όχι τον θάνατο.

      Διαγραφή
  8. Μόνο σε αυτό το φύτεμα δεν πήγε το μυαλό μου διαβάζοντας τον τίτλο.
    Για να μην πολυλογώ, συμφωνώ μαζί σου:
    "Ρούφα τη ζωή σου σα να μην υπάρχει αύριο...γιατί μάντεψε....δεν υπάρχει αύριο τόσο όσο νομίζεις."

    ΥΓ: Δε συνηθίζεται ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το ξέρω. Ειναι ανατρεπτικός τίτλος, λαμβανοντας υποψη το περιεχομενο!
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Κάποιος ίσως το ανέφερε πιο πάνω (είναι πολλά τα σχόλια και δεν τα διάβασα όλα) πως υπάρχει κι άλλη κατηγορία:
    3. Αυτοί που γελάνε επειδή απωθούν.

    Δεν υπάρχει κηδεία δίχως γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόλαβα όμως και διάβασα σχόλιο που λέει πως δε θα έπρεπε να γίνονται κηδείες.
      Διαφωνώ.
      Ας πονέσουμε και λίγο για να στείλουμε τον ύστατο αποχαιρετισμό.
      Εκτός κι αν δε θα έπρεπε αν γίνονται ούτε γάμοι και βαφτίσια, δηλαδή θα θέλαμε μια κοινωνία στην οποία ουδείς μοιράζεται τα προσωπικά του.
      Όμως οι τελετές έχουν λόγο ύπαρξης. Κι είναι σοβαρός.

      Διαγραφή
    2. Ε ναι αυτό με το γέλιο στις κηδείες, νομίζω συμβαίνει έτσι κι αλλιως και στις δυο μου ομάδες. Απλά τονίζω την γενικότερη στάση ζωής.
      Συμφωνώ πως ολα εναν στοχο επιτελούν!
      φιλια Δαφνη

      Διαγραφή
  10. όλα μέσα στη ζωή είναι και όποιος σου πει πως ο χρόνος γιατρεύει τις πληγές ρίξτου μια σφαλιάρα απο εμένα. Ο πόνος δεν φεύγει
    και δεν μειώνεται απλά θα εμφανισθεί μόλις τον ξεχάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω,ναι το γνωρίζω καλά πως ο χρόνος δε γιατρεύει απλά μας απομακρύνει από αυτό καθ αυτό το γεγονός κι έτσι συνηθιζουμε να ζουμε με αυτο.

      Διαγραφή

Πες μια cουλαμάρα κι εσύ....Μπορείς!!!